Tillbaka igen!

Hej alla!
Pga att min kära Noa har varit väldigt dålig så har jag tyvärr inte orkat att lägga ner nån tid på bloggen och har inte varit inne nåt sedan sista inlägget! men nu ska jag skärpa mig och jag ska nu försöka lägga in massor med nya tårtor som jag har gjort som jag ännu inte har bloggat om! Jag ska oxå svara på era olika frågor som jag har fått. Ganska försent jag vet! men jag ska iallafall svara på dom så att ni vet för framtiden och för att andra ska kunna få hjälp!
Jag hoppas att alla ni mina kära läsare har förståelse då det har varit en lång och jobbig period.
Men nu ska vi komma igen och jag hoppas på att kunna bjuda er på massor med tips, godläsning och härliga recept!
Många kramar

Kommentarer
Postat av: L...

Hurraaaaa :D

2009-06-09 @ 18:39:24
URL: http://livetidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0