Tips: Testa smaksatt grädde helt gratis

Jag är inte direkt emot att rekomendera saker! tvärt om, jag älskar att rekomendera grejer, men det jag vill understryka är att det finns inget direkt rätt eller fel. om man är van vid att använda en viss sort av nånting så... fortsätt med det! bakning ska vara lätt och kul, inte jobbigt och svårt. man finner lätt saker man gillar och trivs med.

MEN

så kommer det sällsynta tillfällen när det kommer saker som faktiskt kan underlätta, dom dett t.ex


Hur underbart är inte detta?! jag har verkligen saknat det, bara att vispa upp och sen spackla sina tårtor så får dom en härlig smak med. dock så hade jag gärna sett att dom släppte en med vitchoklad, för den är jobbigast att få till ;-)

Jag fick idag mail om att jag kunde få testa dessa helt gratis, vilket jag såklart gärna gör. Även ni kan testa dom om ni vill, klicka in här så har ni chans att vara med!
http://smartsontestpilot.se/arla-smaksatt-vispgradde/bli-testpilot/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0